Pages

Friday 5 October 2012

Hilang

Hai uolss..
Salam 1 Malaysia..

Ape yang hilangnye..? Ads nuffnang aku le, yang kat atas tu ha. Ni da ade balik, tu pun setelah berpenat lelah aku menggodeknye. Hehehehe.. Ari tu template ni wat hal, x masal da bertepek kat belakang background le pulak. Adoyai, ntah ape la halnye kan..??? Yang background ni pun satu hal, da name pun BACK dok yolah diam2 kat belakang tu ha. Ni tak, nak gak enterprem kat depan. Penyudahnye aku yang pening nak adjust, aku ni bukan la pandai bebenor, main hentam je. Makan ari la jugak aku nak mengadjustnye, (kompem2 aku merosakkan bahasa melayu tercinta ye kawan2..) adoi, fenin..fenin..!!!! Konon bajek memacam nak post, daily la kan tapi lain lak jadinye. Aku bile da camtu, memang ke laut la moodnye. Selagi x jadi macam asal, selagi tu aku godek, siap kau.. Lain yang aku draft, lain yang aku post dulu. Konon2 nak menceritakan ape yang terjadi la ni kan.. Anyway, aku nak cite pasal adik Ahmad Adam Syukri yang kat FB tu. Kesian kan..?? Next post hokey..wait..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...