Pages

Monday 3 September 2012

Dataran Pahlawan Melaka Megamall

Semalam aku ngan en.somi bawak la Ammar g jalan2.. Mule2 cam nak g Zoo Melaka tapi bile tengok ramainye orang sampai berhimpit2, terus aku cancelled. Jadi plan da bertukar, terus je g Mahkota Parade coz en.somi kate nak cari tie clip. Ok la 2, dak Ammar pun dapat la selai busha warne turqoise yang aku nak matchingkan ngan rompie yang aku da beli time preggy ari2. Lepas da makan2 kat Nando's, beli barang yang patut n cuci2 mate jap, we'll terus shoot ke Dataran Pahlawan Melaka Megamall.Actually, aku memang da lame x masuk Dataran Pahlawan Melaka Megamall 2 ye. Seingat aku la, last aku g sane pun time balik dari keje kawin kat Tampin. Aku g ngan my mom, MIL n my sis, jalan2. Baru kawin gak la time 2 n now lepas da ade baby baru la aku menjejakkan kaki semula kat sane(wahhh..!!!). Kebetulan pulak aku memang nak cari kasut barang sepasang due coz tetiba kasut yang aku pakai macam nak tertanggal je tapaknye, huhu..

Nak dijadikan cerita, terjadilah satu insiden yang agak memalukan n aku terus berazam xnak lagi da masuk Dataran Pahlawan Melaka Megamall 2 ye. Keras betul hati aku kan..?? Kalau ikut hati aku nak sue je orang terbabit. So, ape insidennye..?????






Ok, we'll sampai la kat ruang legar DPMM yang mane ade pentas utama bertemakan Aidilfitri n promotion Voir. Makanye, kami pun berlegar2 la kat situ mencari ape yang berkenan di mate n hati untuk dibeli. En.somi tengah asyik membelek2 belt yang tengah offer 2, maklum la tali pinggang Kickers die pun da agak uzur, tambah2 lagi skru nye pun da tercabut. So, aku biarkan je la die membelek2 belt 2. Aku pulak bawak Ammar pusing2 dalam 5 minit n terus g berhampiran en.somi. Pastu tibe2 datang sorang security guard juling ni, tengok macam nak borak2 ngan aku. Konpius gak, bukan kenal pun, jauh sekali sedara mare aku tp aku layankan je, aku kan peramah. Die dok cakap2 pasal Ammar, cute la, comel la, semangat la sambil tunduk n selak2 kain yang aku selimut Ammar paras pinggang. Kebetulan aku bawak clutch je mase 2, aku kan x bape suke bawak handbag, jadi aku letak je la kat sebelah kiri dak Ammar, pastu tutup la ngan kain selimut 2. Pastu boleh pulak si juling 2 cakap "oh beg", da 2 die macam x puas hati selak pulak belah kanan dak Ammar. Ape kes ni juling oiii..?? Da macam buat checking je, ko ingat aku nak merompak ke..?? Bawak pistol..?? Pastu die boleh tanye baby boy ke girl n terus je blah sambil cakap ngan walkie talkie die 2, da confirm2 aku n en. somi telah disyaki, ye x..?? Mau aku x hot, aku ajak je en.somi bla g tempat lain. Yang buat aku sakit hati, si juling ni xtau ke tindakan die 2 telah diperhatikan oleh orang sekeliling. Malu siot, macam aku mencuri pulak. So, perkara ni aku da adukan pada pihak pengurusan DPMM n pihak berwajib yang berkenaan. Aku bukan x boleh bagi kerjasama kalau ko mintak excuse nak buat checking, konon2 nak checking x formal la. Sambil borak sambil selak2, ko ingat aku bodoh ke..?? Kalo nak merompak pun, baik aku rompak bank ke, kedai emas ke, lagi banyak dapat ngok. Ni pasaraya, ape kes..?? Ko ingat aku x mampu beli ke en. juling..?? Dont play2 ha, i'll sue u en.juling.. I'll korek u sampai lubang cacing, jangan main2 kalo aku da tumbuh tanduk hokey..!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...