Pages

Tuesday 18 September 2012

Ammar Nadhif & Toys

Hai uolss..
Salam..

Arini nak cite la pasal toys Ammar yang x seberapa 2, walaupun die xtau camne nak main lagi ye..!!! Since Ammar 1 bulan en.somi da belikan die toys, xtau la die tau ke x ape benda yg ayahnye belikan 2, huhu.. Mula2 dulu time aku letak or bagi die main, bukan main takut lagi die. Sekarang ni da boleh pegang2 n tumbuk2 (ala-ala boxing ye..!!), kire ok le 2. Aku pun happy tengok progress die, my mom n MIL kate cepat, x macam baby umur 3 bulan. Siap gelak2 n muncung mulut time tengok benda2 yang tergantung kat mainan die 2....

  • Simple Dimple Flower Friend Activity Playgym - Lion 

Rase2 tau ke Ammar main benda alah ni..??? Hehe, jom layan pic yg aku sempat snap..

 



  • Lamaze Musical Inch Worm (rupe macam ulat bulu ye) 

Anyway baby kat atas ni bukan baby aku ye, hehe. Anak aku da kompem2 takut ngan benda ni even aku siap bukak lagu lagi bagi die dengar, adoyai.. Pastu ayahnye belikan rattle la pulak, bukan main besar ye, bapaknye pun satu. Camne la tangan Ammar yang cenoet 2 nak pegang, ye x..?? Beli la yang comel2 sikit, sesuai ngan tangan anaknye..

  • Fiffy Rattle

Da kompem2 besar gedabak ye, camne nak pegang..?? So en.somi, andai terbaca entry ni ye (cewah, manje konon..).. Sila lah belikan rattle yang baru, ala2 comel gitu, yang sesuai ngan tangan anak ye..!!!(aku tengah adjust, demand nak fisher price ye..)

  • Simple Dimple Stroller Toy Musical Pull String - Bunny
Fungsi benda alah ni sebenarnya untuk gantung kat stroller, tarik je dinasour hijau 2 n kuar la music tapi bile sampai kat tangan Ammar, lain pulak jadinye. Die kemam2 la, lilit kat leher la, tumbuk2 la n part yang paling best, jadi teman tido die. Suke kan anak aku, hehe...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...