Pages

Wednesday 18 July 2012

Ammar Nadhif

Sekejap je mase berlalu, cam x caye je kn. Kalo sblm ni aku berdua-duaan ngn en. somi, skrg da bertiga. Da ade adik, Ammar Nadhif. Skrg aku da jd ibu, da jd mak org. 2 minggu pertama aku ala2 blur sikit, org kate penangan baby blues. Yolah sgt, tp skrg aku da byk bljr. Aku sgt beruntung sbb FIL, MIL, en. somi, biras sentiasa ade teman aku n ajar aku mcm2.

Yelah mane x beruntungnye, aku berpantang kt rmh sdri (dekat ngn rmh FIL n MIL), pg MIL aku akn dtg mandikan adik, pas da siap2 nnt mak bwk baju adik balik rmh die n cuci. Die x bg aku bsh sdri, padahal ari ke-3 aku da cuci baju aku n en. somi sdri (gune washing machine hokey), siap sidai lg 2. Tp ikut aje la, da mak beriye2 nk bsh, syg menantu ok. Nnt tgh ari abah dtg plk htr nasi n lauk, mak da siap2 msk kt rmh pas2 htr kt rmh aku. Kang ptg kdg2 mak dtg lap2 kan adik, kalo x aku je yg lapkan sdri. Kdg2 mak dtg sidaikan baju adik coz aku xleh kuar rmh katenye. Pagi2 kalo x en. somi, abah yg akan belikan sarapan coz aku x dibenarkan msk ape2 kt dpr. Adoyai, kdg2 jd boring plk aku. Aku rimas sbnrnye sbb xlh wat pape. Kalo blh aku xnk susah2kan FIL n MIL aku, tp dieorang ttp nak wat. 2 psl aku kate aku sgt beruntung, kalo en. somi xde, mak akn dtg sini teman aku tido. Pagi2 nnt mak da blk sbb nk g jogging..

Anyway, ni le rutin harian aku skrg. Jage anak.. Nasib baik ade mak yg byk bantu, kdg2 jd segan ngn mak. Aku ni da mcm dok goyang kaki je, mak kate org confinement mmg kene cmni. Kalo ikut org dulu2, lnsg xlh gerak mane2. Org zmn skrg da lain, aktif.. Ok la, jom layan pic Ammar stkt 28 ari ni, jap je kn..








Lately dak Ammar da pandai posing n senyum, so mcm2 la gaye yg die buat.. Hehe..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...