Pages

Monday 3 September 2012

Tau Ke Die Tengok TV..??

Orang yang aku maksudkan..
Da confirm2 dak Ammar Nadhif


Kenapa..??
Yelah, aku selalu bagi die tengok cite Upin & Ipin ni time die tunggu nak mandi, time bagi die susu n time layan mate ngantuk die.
Yang buat aku konpius sikit, die paham ke eik..?? Kenapa..??
Sebab die asik senyum time tengok cite budak kecik comel 2 orang ni.

 



Ni lagi 1 cartoon yang die suke tengok, khayal je mate die bile tengok cartoon ni. Kadang2 sampai senyum lebar, konpius ibu..




Kalau Dog Whisperer ni aku xde la pelik sangat kalau die tengok sampai senyum2, sebab mase preggy pn aku mmg suke sangat tengok cite ni n yang seangkatan dengannye..(cewah..!!!). Yelah, Dog 101, Cat 101, aku suke ape..

 


So, aku layankan je la cite ape yang die suke tengok. Paling aku confirm die suke tengok cite hindustan hokey.. huhu..~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...