Pages

Sunday 30 September 2012

Birthday Abah a.k.a Father In Law

Hai uolss..
Salam 1 Malaysia..

Anyway da seminggu pun besday abah, baru aku nak post entry. Ape la punye menantu kan..?? Hehe.. Actually, we’ll xde la celebrate besar-besaran, simple2 je. Juz belanja abah makan ape yang die suke n die suggest tempat. Kek pun xde ye, bukan sebab xnak beli tapi abah x makan. Kebetulan abah memang ade Diabetes n Hypertension, so x boleh la nak makan benda2 yang manis n banyak kolestrol. So, kiteorang belanje abah makan ikan bakar n seafood lain2 la kan. Abah x makan banyak pun, we’ll yang over ok. Birthday boy control macho, sopan je makan macam pengantin. Hehe, jahat aku kan..?? Sebenarnye bapak mertua aku ni memang pemalu orangnye, aku yang da dekat 2 tahun jadi menantu die pun x pernah bertentang mate ok. Abah memang sangat pemalu, even dengan biras aku (Nana) yang da dekat 5 tahun jd menantunye pun. Kalau berbual memang x pernah pandang mate tapi satu yang aku respect, die memang penyayang. Secara x langsung dapat la aku yang x berayah ni menumpang kasih kan, kebetulan biras aku pun same, we’ll memang dari kecik da xde ayah. Nampak yang bapak mertua aku ni sayang we’ll, lagipun die memang xde anak pompuan. Kadang2, die treats we’ll macam budak kecik, memang caring ok. Hmm, da kelaut aku.. Anyway aku x sempat snap pic pun coz semua sedang bz makan n bergilir2 dukung Ammar. Lagipun syok makan ramai2 ni, semua ade. Adik ipar aku yang kat Kulaijaya pun balik jugak, lagi happening. Semua geng kuat makan pulak tu, hehe. Aku dapat snap pic present nak bagi kata abah je, x seberapa pun. Harap abah suke la coz die memang suke collect jam kan..


Kami doakan abah panjang umur, murah rezeki, sihat selalu n happy ever after ngan mak. We love you so much, jage diri bebaik..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...