Pages

Friday 28 September 2012

Ammar Turn To 3 Months

       Hai uolss..
Salam 1 Malaysia..

Pejam celik pejam celik, Ammar da pun 3 bulan. Sekejap je kan..?? Cepat betul mase berlalu, rase macam baru semalam Ammar lahir. Makin besar da die but 4 me he still my baby, even die makin besar ye. Huh, ‘ter’touching pulak i.. Teringat sebelum ni, dari first time tau aku preggy sampai Ammar lahir n sekarang die da 3 bulan, x pernah pun aku rase susah or x selesa or penat jage die. Bagi aku n en.somi, Ammar x pernah menyusahkan. Yelah, aku cuma demam 2 minggu pertama lepas tau aku preggy, pastu aku sihat walafiat je. Tak pernah muntah2, even loya2 sekalipun, xde pun mengidam nak makan yang pelik2, huhu. Simptom time preggy 2 biase la, kang kalau x merase macam x normal la pulak kan. Aku cume susah tido, kaki bengkak n panas badan, tu jela.Yang lain2 sume ok je, scratch mark pun xde ye, cume berat je naik dengan agak banyak n mendadak. Hahaha, still nak cover lagi eik..?? Xpe, Ammar punye pasal, ibu naik banyak pun xpe. Time deliver pulak memang la sakit, da kate pun nak beranak kan tapi aku still boleh tahan. Yang penting my baby selamat kuar n sihat. Lepas Nampak je muke die, syukur yang teramat, terima kasih ya Allah, Alhamdulillah. Hensem anak aku..(time dalam perut aku asik fikir camne la rupe die k..) Yang penting die da selamat kuar, bersih n cukup sifat.

Ammar Day 1

Ammar 3 Months

Now, Ammar da 3 months old. Kacak kan..?? Hehehe… Sekarang da kuat membebel, ntah ape la yang die cakap, aku buat2 paham yolah. Yang paling bagusnye Ammar memang x kuat nangis, sampai jiran sebelah ingat die xde kat rumah ni. Bile aku da pasangkan die cartoon, khayal la die, tau2 da terlelap je. Sekarang nak susu pun da kurang nangis, kalau die x merengek die hisap jari je la. Kompem2 aku paham die da lapar.. Hmm, besar harapan aku 1 hari nanti, Ammar jadi anak yang soleh, baik, bijak belajar, hormat orang tua, rajin n segala bagai la yang baik2..

P/S : Ammar sayang jangan nakal2 tau.. nnt ibu babab, ibu garang..!! (boleh..?? pandai je bapak die kan..)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...